Tre dagar utan

Ja oj oj så handikappad jag har varit. Glömde min nätverkskabel hemma så jag har inte kunnat koppla in mitt internet. Min datapappa fick sända en till mig så nu är jag ON igen :)

Första dagarna på danshögskolan har varit otroligt intensiva men roliga. Många nya människor att lära känna men jag trivs väldigt bra med dem. Hade dansklass med rektor Efva Lilja i måndagas, kul att jobba med en proffersionell koreograf :)
Dansklass med vår huvudlärare i jazz, Katarina Lundmark :) Underbart kul, längtar tills i morgon då det är dax igen!!

Boendet då??? Jo rummet är större än jag trodde, inte stort men större än jag hade tänkt mig. Däremot var det inte städat när jag kom :S :S :S så efter överenskommelse med husvärden så städade jag själv o ska få ersättning för detta. Var ju tvungen att städa när ja skulle sova där samma natt (måndag-tisdag) så ja hade ett stort  jobb med grovstäd framför mig men nu är det allt rent o fint.

Tog en tur till maxi i solna i går med bussen och inhandlade värmeljus o blommor mm för mysfaktorns skull, då rummet än så länge är ganska tomt. Till helgen far jag till vbg och mamma följer med upp på söndag o lämpar av lite smått o gått för att fylla ut rummet :)


Nu ska jag ut i Bergshamra(orten där ja bor) o utforska lite, en kvällsprommenad i solen!

Tänker på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0