Kväll

    
Lite bilder från min prommenad :)


Efter jag tog de här bilderna tog jag en sväng till, då på cykelbana i staden. Bredvis går en bilväg och en bil stannar. Killen/mannen som sitter i bilen tittar på mig. Jag tar ur hörlurarna och säger
" Om du undrar om vägen så kan jag inte hjälpa dig då jag är ganska ny här själv..."
Till svar får jag: "nej, jag viölle bara säga att du är otroligt vacker!"
Självklart undrar jag vad det är frågan om, o säger bara "aha"
Killen fortsätter med "Jag skulle gärna vilja träffa dig."
Jag kontrar snabbt med att "NEJ, jag har redan pojkvän... sen 7 år tillbaka :)"
Killen säger Ok och önskar mig en trevlig kväll och vänder sen och åker tillbaka...

Oj vilken tur det blev! Från mysig skog till desperat kille... Hade han väntat sig att någon svarar Ja på att man vill träffa en okänd man i en bil?? hrm, NEJ inte jag iaf. Tur att jag höll avvstånd till bilen då det var en gräsplätt däremellan!

Nya grejjen : Ragga på folk vid vägkanten... Hur ska världen sluta? Så singlar i världen, detta är inte det mest rekomenderade sättet att ragga på. Då rekomenderar jag fiket eller pizzerian  i stället :P

Natti natti

Kommentarer
Postat av: sof

haha störtskönt!! :D:D annars kan man göra som jag; klättra upp på ett räcke i krogkön och skrika hur vansinnigt snygg ens ''span'' är. Det funkade för ni bor vi ju ihop haha ;D puss snyggo

2009-08-19 @ 22:41:21
Postat av: Syrran

Haha där ser man, förstår varför killar kollar, du är ju så söt och go :D !!! Krammmmmm

2009-08-20 @ 20:17:15
Postat av: Rebecca

Haha, så komiskt! Jag hade nog blivit skitskraj och sprungit för livet. Men jag är lite mesig också. Haha! Inte konstigt att han raggar på dig gumman, så vacker som du är! Saknar dig! Kram

2009-08-30 @ 17:04:36
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0