Vänta vänta

Väntar på att Erik o Thomas ska komma hit. De är nog snart här, då ska vi bära in min säng o soffa då jag hittills sovit på madrass. Ett eventuellt problem... R E G N, spöregn. Hoppas på att det lugnar sig snart annars blir det blött.

Kroppen känns att den lever. I veckan har vi blivit utputtade på löparrundor. Grejen var att igår så dubblade vår pilateslärare sträckan, 6 km istället för 3. Långt för mig som inte är van men det blir jag ju snart, ska försöka ta 3kilometaren en gång i veckan för att få variation o inte bara dansa. Pilatesstyrkan känns i kroppen och även den underbart härliga moderna dansen vi hade igår och idag :D

Nu ska jag vänta lite till och be regnet sluta regna en stund

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0