Gott nytt år

Ja nu har ännu ett år gått. Helt otroligt så mycket saker som har skett. Om jag snabbt sammanfattar så blir det förståligt.
I våras: Jobba på balettakademien, sportlife, medborgarskolan, lärarvikarie på kommunen och koreograf för dirty dancning. Ansöker till danshgskolan.
Sommar: Jag o erik reser till grekland, firar hans 25årsdag och midsommar. träffar härliga människor.
Jobbar på sportlife. Får svar från danshögskolan... jag har kommit in!!! Blandade känslor, min drömskola men flytta från erik...
Sensommar: packar och flyttar till stockholm. Erik köper lägenhet.
Höst: Premiär för dirty dancing, jag far mellan stockholm och vänersborg. Skola, plugg o massa dans, vara med och sköta ljudet på föreställningarna på dd, träffa erik, vänner o familj. Tiden räcker inte riktigt till.
Erik börjar renovera lägenheten.
Vinter: Börjar bo in mig i stockholm, trvis med klassen. Önskar ändå att skolan kunde vart närmare erik. Lägenheten tar form, blir riktigt snyggt! Firar jul och nu blir det nyår :D

Tack till er som förgyller mitt liv på många sätt, stora som små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0