Jul

Nu var julafton snart slut och dagen har vart helmysig. Grötfrukost hos mamma i morse, sen julfirande hos morfar. God mat och lugn o skön stämmning med familjen där. Spelade diamanten med kusinen o syrran, vann båda gångerna :D är ingen dålig förlorare men en bra vinnare.
 Åkte sen hem till eriks föräldrar där hans syskon från norge var o firade. Blev sminkad lite av ida eriks systerdotter 8år och sen bar det hem. Nu sitter jag erik, thomas o eriks bror o kikar tv och ätet ännu mer julgodis! Ryms alltid i min mage :P

I morgon fortsätter firandet i alingsås hos pappa o hans tjej o hennes barn. Jag erik o syrran far dit nån gång på dagen. :) Kul att kunna förlänga julen!
De är underbart och jag njuter så länge som det går

Gó fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0