7år

I morgon har jag och mitt ♥ vart tillsammans i 7 år. Har tidigare skrivit om hur tiden går fort i olika sammanhang. Detta är ett ytterligare. Det känns det som vi kännt varandra hela livet och samtidgt så känns det spännande o vi upptäcker saker o sidor hos varandra hela tiden. Nu när vi bor på distans känner man av pirret extra mycket. När man bor ihop blir lever man i vardag och hinner inte känna av och längta. Charmen finns i det båda :) Skönt att alltid få vara hos sin älskling men också spännande o få längta.
Imorgon far jag då hem till honom :D Dock fanns det inga tågbiljetter... (agg mot SJ) så jag reser till pappa i Alingsås och lånar hans bil o kör till Vänersborg för en myskväll med Erik.

På lördag ska vi fara till Göteborg, jag o Erik. Till ikea o kolla kök till lägenheten. Sen ska vi gå ut och äta :) :) :)
                                                
                          
                                   
                                                                                                    Ett leende till er från mig :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis till er! Hamnade på din blogg när jag surfade runt! =)

2009-11-13 @ 16:09:24
Postat av: Rebecca

Grattis till er! Är så härligt att ni fortfarande håller ihop. Ni verkar så kära :)

2009-11-13 @ 17:20:35
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0