Höst

Nu i helgen har jag verkligen fått känna av hösten! Har haft det supermysigt med syster som vart här. Strosade på köpcentret i Solna på fredagen. Lördag for vi till gamla stan och lekte turister vid slottet och fikade gott. Söndag blev det skogspromenad och mys. På kvällen länade jag av henne på tåget. Var riktigt tom utan henne här sen. 
 Denna veckan är det plugg, skrivuppgifter, läsa och göra solo som gäller. Vi ska göra en danssekvens där vi betonar rytmer i musiken med vår kropp. Det ska synas vilka ljud, rytmer vi väljer. Jag har börjat med detta och det kan nog bli lite bra! Vi ska även göra en noggrann musikanalys på låten, vilket jag lyckats avklara. Nu är det bara resten kvar av uppgifter som väntar. En sak i taget!

Lite bilder från helgen (några har jag snott från Nathalies blogg ;D )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0