Pyssel


Idag har jag vart på tur i Solna. Köpte två par örhängen, ett par ringar i trä och ett par vita "metallplattor". Skulle köpa en julstjätna på fot som tyvärr var slut, den jag ville ha.. Fick bli en klassisk julröd ljusstake istället. Ett gäng med mini julgranskulor som jag ska pyssla i ordning och hänga i gardinstången på olika nivåer. Sen bar de av till panduro för att köpa lite smått och gått som jag ska knåpa ihop och göra julklappar av! Billigare men också mer personligt.
Sen blev det matinköp på ica. Coop nära här i Bergsamra är sjukt dyrt. Efter traskandet med tunga kassar har jag nu landat i soffan framför tv:n, datorn med daimgodis och chips! :)

Ha en mysig fredag
Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0