Paj

Äppel, päppel, piron, paron. Njter av den enda lediga eftermiddagen denna veckan med en härlig äppelpaj som står och blir härligt smarrig i ugnen :) Väntar på att älsklingen kommer hem från jobbet så att vi kan njuta av den tillsammans!
                                                                                                            
Veckans övriga kvällar består av följande: Imorgon sista repetionen med Dirty dancing för på Torsadg är det genrep som gäller inför PREMIÄREN på Fredag!! :) Lördag föreställning nr2. Det känns pirrigt och kul. Min första uppsättning där jag står som koreograf, skön känsla. Ensambeln jobbar verkligen på bra. De har alla olika erfarenheter av att stå på scen och dansa, sjunga o agera. Vissa var nybörjare och vissa var mer vana. Nu när vi har jobbat hårt så känns det kul att se skillnaden från dag ett vi jobbade och repade ihop. Alla har verkligen utvecklats! Även jag själv är erfarenheter rikare. Anpassa koreografier efter olika nivåer och just nu blir jag lite introducerad hur ljudet och ljuset funkar. Sitter uppe bland gubbarna som har koll på det och assisterar med musiken mm. Riktigt kul att få inblick i nya saker!

Idag var jag i Uddevalla, estet dans och assisterade där. Hade en jazzdiagonal med 2orna och gick runt och hjälpte dem med armar, ben, teknik osv under lektionens gång. Var med och hjälpte till samt dansade på modern lektion och sen var jag med och dansade och assisterade på Luigilektionen (en speciell jazzteknik) med 3orna. Riktigt kul och givande dag!

Nu ska jag kolla till pajen

Paj då;) //Linny

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag längtar tills jag ska se musikalen. Kommer hem till helgen så vi kanske kan ses en sväng om du hinner mellan alla föreställningar. Kommer annars till Sthlm v.45 då jag o Henric ska ha myshelg där. Då måste vi ses :) Pus pus

2009-10-06 @ 17:16:10
URL: http://malibalibus.blogg.se/
Postat av: Syrran

Åååh snälla skicka upp lite paj till mig :O !!!! Vill ha !!!!!!!!!!

2009-10-08 @ 18:56:00
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0