Premiär Dirty dancing

Är underbart glad och lyrisk efter premiären av min första uppsättning! Fin recension, grym pubilk som gav fantastisk respons. Är glad och stolt över koreografierna jag skapade till denna show! Ensembelm levererade grymt! På premiärfesten efteråt fick jag (Koreograf, danspedagog), Agneta (regissör mm) och Emma (assisterande danspedagog) härliga kommentarer av Ida (huvudrollen Baby) om hur vi är som person och ett "tix" eller uttryck vi använt oss av under årets repetioner. Mitt ord blev KÄNSLA Hahah kände mig så träffad. Det ordet använder jag OFTA :P Men med det har resultatet blivit kanon och ensembeln levererar med just KÄNSLA :D

http://ttela.se/nojekultur/scen/1.603332 Recensionen från TTELA



Glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0