Vilket pack!!

Pack pack pack.. Ja visst nu packar jag igen- Nu gäller det flytten från min o eriks hyreslägenhet till bostadsätt i Vänerborg. Erik jobbar och på kvällen renoverar, så då passar jag på att packa. Vilken tid det tar och så mycket saker man har. En sak som återkommer överallt i vårt boende är GLAS. Vi har glas för ett helt slott. Vinglas, ölglas, snapsglas, dricksglas, ännu mer vinglas... o så håller de på. Gillar i och för sig glas. Det är härligt med olika former och färger. Att ta fram ett finare glas och dricka i till vardags ger en härlig uppiggande känsla en vanlig dag.


Här är några härlig glas som jag gärna skulle vilja ha :) De har funnits på Åhléns, vet inte om de finns kvar.
                                                                     
                                                                                    Det behövs många lådor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0