Lång helg blev kort

Ja, nu var jag ju hemma i vänersborg mellan torsdag och söndag. Lika snabbt är det nu redan tisdag.

Har idag vart inne i solna o köpt ett para nya skor och en processdagbok. I boken ska jag skriva om tankar kring danslektioner o annat som känns bra att komma ihåg för min utveckling under utbildningens gång :) Fint rosa är boken o härligt svarta är skorna! B R A pris för en student, de är också hela under vilket mina andra svarta skor inte är. Hela skor är en fördel i regntäta sverige. Dumt att gå med blöta strumpor.

HEJJA TORRA FÖTTER :D


Kommentarer
Postat av: soffiproppski

ja regntätt är rätt ord. eller inte. beror lite på hur man ser det. skurarna är det tätt emellan, men det är inte regnätt. snarare otätt :P djupt va? ;) hihi!

2009-09-08 @ 21:14:47
URL: http://frissfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0