MC-brud, diggare och slappare


Helgen har bestått av totalt olika saker.
Fredag var det insparksfest på Danshögskolan. Vi alla hade fått olika uppdrag på mailen, jag skulle va mc-medlem och ägna all min tanke åt mitt gäng. Någon var stureplansfjolla, socialdemokrat, moderat, naturaktivist eller varför inte pensionär eller emo. När vi kom in på skolan fick varje grupp ett uppdrag. De olika karaktärerna byggde verkligen upp en hel stad där inne. Efter 3 timmar av "rollspel" var det dax att dansa loss inne i en danssal. När man nu blev sig själv så var jag totalt slut och sov sen som en stock.
                                     

                               


Gårdagen blev slapp och skön för att sedan dra in till stan och träffa Sabina (en tjej i klassen) och hennes kompisar. Sabina var för övrigt min mc-syster i fredags :P Vi drog då igår till Fasching där ett grymt härligt band spelade, soul, pop, rnb. Typ 10 musiker, 2 körare o 1 sångerska och en sångare! Vi stod och diggade loss och jag blev alldeles glad av att höra duktiga människor göra sin grej!

Idag då... Fixardag tror jag, packa inför kommande flytten, laga mat, pizza ska jag göra som kan frysas in :) plugga och fånga dagen!

Myys på er alla i söndagens söndag! 


Kommentarer
Postat av: Anette Widenberg

Shit va läcker du (ni) va!!! Skit coola !!

Älskar dig min gumma hur du än ser ut vet ju hur stort ditt hjärta är. Kram

2009-09-13 @ 19:26:51
Postat av: Malin

Vilken pudding! Läcker värre säger jag bara. Hoppas att du har det bra.

2009-09-13 @ 22:48:11
URL: http://malibalibus.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hehe du passar ju som Mc-Brud ;) !!! Pyss på dig syster...

2009-09-20 @ 21:42:47
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0