Barock-kung

Idag var de svårt att låta bli, det spratt i dansbenen. Gymmade igår o tog en skön stretch men det räcker inte för mig. Jag behöver få dansa :) Var med på 2ornas Luigiteknik-jazz och deras balett. hiihii Svårt o sitta still o askultera o bara titta, se o lära. Jag kan ju faktiskt göra de även när jag dansar och analysera från den infallsvinkeln med! hehe

När jag vart i uddevalla messade Sofia mig o ville prova lite håruppsättningsgrejer på mig. Tycker ju att det är unberbart att bli fixad o grejad i håret så jag promenixade till salongen direkt. Bra med frisörkompis o för hennes del bra med villig-försökskaninkompis :P Behöver en klipp o färgomgång med men de blir en annan dag.

Här kommer ett gäng bilder från hennes bus med mig

Hemmafrufrisyren- i upprullandet av lockarna som gjordes med plattång o för volymen en våffeltång med miniräfflor. Minns inte vad den hett just nu :P kul namn hade den iaf.



Vi fick oss ett gott skratt när jag förvandlades till barock-kung under utrullandet o fixandet med volym o lockar.


Satte åt sidan lockarna, blev härligt svall


Flätorna i luggen(en på var sida) gjorde frisyren vardagligt festsnygg


Som sagt behövs det en färgning i mitt hår, de kommer de kommer!

Behöver du bli tillfixad för fest eller bal så tycker jag att du ska ta dig till Hårteamet o boka in Sofia som gör sin praktik där. hiihi
Hårteamet i Vänersborg AB
Kronogatan 20
462 30 Vänersborg
0521-103 03

Festfin på en vardag sitter jag nu här o ska bara njuta av svallet på lockarna :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, jag dör.. Du ser ju tok rolig ut som barock kung :) Jag gillar´t, du borde ha håret så oftare :D

2010-04-27 @ 12:03:37
URL: http://malibalibus.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha! underbart! riktigt bra gjort ju och en vacker modell såklart:) kanske den nya dansfrillen?:D

2010-05-01 @ 21:28:45
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0