Jazzpiration

Nu är jag här igen. Har inte orkat klicka in några bokstäver här i bloggen men nu så.. Var ju i vänersborg hela förra veckan. Praktik, vaikariering på samma ställe, Uddevalla gymnasieskola och Påsk var det med.
Skön vecka som gick fort. Var på Elmia och kollade in bilutställningen där på påskaftonen, laddade upp på långfredagen med tjatter och prat med Malin. Tog igen allt vi inte har pratat om när vi inte setts på länge. :)

Att få en plats på ett tåg till sthlm var omöjligt så jag for med syrran till alingsås på söndagen till pappa och maria där det vara kalas för maria. Syrran o jag for sen till örebro så sov jag över där hos henne för att åka till sthlm i måndags. Kul att träffa henne lite mer :)

Nu känner jag att jag har en kropp. Det värker överallt! Träningsvärk och några blåmärken. Började gårdagen med modernklass- blåmärke på knät, sen locking med fullt ös. Det tog inte slut där. Vi repade med Jazzpiration- danskompaniet jag är med i. Uppstartat av Ida och Karin i min klass. Vi repade i 2 timmar och idag fortsatte vi -Blåmärke på axeln. Riktigt kul att agera dansare och få ta koreografi och anamma den och dansa ut :) kolla in vår hemsida och bli ett fan på facebook om du inte redan blivit det :)
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Jazzpiration-Dance-Company/105475032815748?ref=ts
http://www.jazzpirationdancecompany.com

Dansglädje och lite träningsvärk får du av mig här ~****~¨^^***~~#** :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0