Vad hände där?

Sitter o kurerar mig i soffan. Började känna mig hängig igår kväll men tänkte att de nog mest var träningsvärk efter ett grymt Bodypump-pass men efter en dag på vfu idag somnade jag en timma, inte likt mig. dessutom inte så hungrig som jag brukar... då är nåt fel! :P Erik skulle köpa glass till mig o jag hoppas att det gör susen :)

Känner av läget o ser hur jag mår i morgon om jag blir hemma eller far på vfu. Har trots allt inte vart sjuk o haft feber om det nu är det jag har på över två år så jag får väl försöka o ta det easy o vara snäll mot kroppen när sjukan dyker upp. Mamma o syrran har samma knas men syrran börjar bli bättre så de går nog snart över för mig med.

Blev jätteglad av ett samtal från kära Åsa min vän som pluggar i Luleå o jag inte träffar så ofta. hon ville bara kolla läget, mysigt o bara få ett samtal sådär överraskande :) hihi tack fina!

Nu blev det mörkt i vardagsrummet, tänder lite lampor, poppar lite popcorn och kollar vidare på äntligen hemma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0