Jazzat

Idag hade vi första danslektionen, inte så lång men vi fick jazza loss med vår härliga huvudlärare i jazz! Att ta in koreografi var ringrostigt, gamla tix hade återkommit lite men de ska behärskas bättre i morgon. Mitt är att vara lite för på o bli för snabb i de lugna bitarna. Bra i de snabba bitarna för där är jag explosiv, behöver bara återkomma till den balansen :)

Ska ha lite coaching på torsdag- lite samtal med Katarina-huvudlärare o Emma som vi kommer ha mycket nu under tvåan. Vi kommer prata om
Hur Katarina upplevde första året
Hur jag upplevde det
Hur jag vill fortsätta jobba
Vad som jag kan tänka på
Vad jag vill ha hjälp med
Vad som känns jobbigt att bli petad på om
Hur mycket jag vill bli korrigerad
Vad som känns kul, förväntansfullt, utmanande
Vad som jag upplever svårt


Blir att använda mig av klumpen innanför pannbenet o klura på detta lite. Blir allt bra och jag ser fram emot det här året. Ska inte fokusera på vad som jag ska tänka på hela tiden- sluta leta fel o inte bara se alla andras bra saker. nu är året då jag ska se mig själv, min egen utveckling och det jag gör BRA :) Så det så!


weeeeeeiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0