Julhelg

Oj va fort det går när man har kul. Julhelgen har vart underbar. God mat, familj och vänner.
Kan man begära något mer?
När man var liten var det att få julklappar som var den stora längtan. Nu längtar jag mer efter att få slå in paket och ge bort dem. Även om jag tycker att julen har skruvats upp till mycket matrialistisk så tycker jag om paket. Om man ger bort för att man vill, inte för att man måste. Det var kul o se glada ögon. Erik blev glad för sin bok om världens underverk med fina bilder och text att drömma sig bort kring. Vi ska pricka av sida för sida och upptäcka platserna :)
Jag blev självklart glad för det jag fick. Fick bla: Fårskinnstofflor, presentkort på stadim, parfym, klocka, kakfat, sporttoppar och av älsklingen ett presentkort på massage. Träffade mitt i prick. Nu kan jag vara varm om fossingarna, lukta gott i mina sporttoppar, shoppa något mer träningsplagg, lägga upp kakor på mitt fat och sen njuta av underbar massage.

Erik är ledig nu i mellandagarna vilket jag njuter av. Få ligga och gosa på kvällen och vakna tillsammans. Kvalitét och lyx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0