Längtar till julledigt


Längtar hem till erik, familj, vänner och julledigt.
På fredag åker jag hem och stannar till nästa år!! den 9 Januari 2011 :)

Haft späckat schema i skolan nu med lunchmöten, läsuppgifter och koreografier som snurrat runt.
Idag visade vi vad vi jobbat med på vår repetoar. Stycket Fragtal som Katarina Lundmark gjort med oss. 3orna visade Burr av Mari Carrasco. Kul att stå på scen, och dessutom visa jazzen i dess olika vinklar. Skärpa tydlighet och rytmik! Jazz jazz jazz. Jobbar gärnet nu det sista för att riktigt kunna njuta av ledigheten när den väl kommer. Gissar att myror i benen kommer komma med ledigheten nu när jag haft mycket att greja med och plötsligt ska vara ledig. Känner jag mig dock rätt kommer jag ha fullt att göra ändå. Vill man göra saker så gör man det :)

Jul jul strååålande jul
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0