mammsen

Idag har vi haft heldag på stan jag och mammsen. Hon kom till mig i torsdags  eftermiddag och ver med mig i skolan o kikade igår. Fullt med dans hela dagen och det känner mina muskler i rumpan och låren, men shit va kul danslektioner vi hade. Började bla en fristående kurs i jazz som är frivillig och det var hur kul som helst! Den kommer innehålla improvisation, interpretation och komposition. Me like 

Har handlar julklappar idag och blivit kär i en jacka. Kanske att jag ska skrapa ihop och köpa den.?! Ullkappa i grå med stor härlig luva. mmmm vill ha!
Sen behöver mina frusna vintertår nya varma skor. Var en kall dag för fossingarna. Har hittat ett par varma och snygga skor på scorett. Kruxet är att alla butiker i Sverige har fått in skon men inte någon av butikerna i sthlm... Så jag får hålla utkik efter att dem kommer in eller hålla ut o köpa dem när jag kommer hem till Trollhättan.


Här kommer ett par bilder från när jag var hos Sofia på salongen och hon övade att göra lockar :)

Så här fint blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0