Massa G

Träningsvärken sitter i och byggs på men de är allt gött. Hellre det än annat värk. Den kommer lindras en aning i morgon hoppas jag. Vi ska ha massage på pilateslektionen. Det var det som gjorde min dag idag, att jag orkade röra mina muskler det sista för att få knådas ut i morgon :)

Blev tomt utan mamma här. Nästa gång ska hon stanna längre har vi bestämt. Stackarn fick sitta på tåget och ersättningsbuss till halv 3 på natten... som jag fick göra förra helgen.. Hon fick sitta pga en urspårning med ett annat tåg i Herrljunga och jag pga dessa tåg,vagnfel... jajja hon kom iaf hem hel och i säkert förvar!
På fredag kommer syrran o Erik hit! weeeei o pappa o Maria ska också upp till storstaden men bo på hotell. Så vi ska alla ses på lördagen och ha de trevligt. Längtar efter min prins nu!

I söndags var jag och mamma ute på tur runt Ulriksdals slott och fikade på sottscafét


Och idag hade våra musiker på skolan julkonsert med massa trevlig musik i vår övre foajé
Kul att lärare och musiker samlar ihop lite happening, härligt för atmosfären.


På måndag har ettorna sitt lussespex. ser fram emot detta. Vårat var ju grymt så de ska bli kul att se deras me!

By the way.. jackan jag blev kär i fanns inte i min storlek... :/ vi var väl inte ment to be.

Ha en go kväll! toddeloo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0