Nu är jag här

I Vänersborg nu, i vår mysiga lägenhet. Varm kopp kaffe står på bordet. Började min julledigt med att åka tåg... som var i tid!! 5 minuter sent får godkänt av mig. Åkte direkt till Malin där Erika och Sanna också var. Det var full rulle där med att baka julgodis. Full rulle på de två hundar som var där. Parningslekar (två hanar, men va gör väl det ? de hade ju kul.. :P) och spring efter benen i hopp om att vi skulle tappa något gott på golvet. Min näsa blev snuvig av hundkvalstret som for runt men vad gjorde väl det. Vi fikade och hade riktigt härlig kväll. Hämtade sen Erik  som vart på after work med jobbet och somnade gott i vår stora säng.

NU har jag jullov!! :D


Malins tebjudningsdukning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0