Fast

Som svar på Malins kommentar: Jo resan gick bra till Vänersborg men nu är jag fast här. Koas i Sveriges tågtrafik. Kändes tråkigt att missa danslektionerna, vi skulle ha funktema på jazzen. Jag behövde inte vara ledsen över det så länge för sthlms linjetrafik är också i kaos så jazzen var inställd. Jag passar på o njuter av vintersolen i vänersborg. har träffat syster som är här på sportlov från örebro, träffat mamma, morfar, morbror som va på besök från helsningborg och erik såklart :) Var o tränade på sportlife igår med sofia o erik och träffade sara där. Så mig går det ingen nöd på helt enkelt.

Dagens/veckans motto får vara att ta dagen som den kommer.
jag tar mig väl till stlhm när möjlighet kommmer.

Kramelikramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0