Njutbart

Helgen har vart fantastisk! Erik kom i fredags, mötte honom på stationen vid tretiden och sen var de fredagsmyys med pizza, godis och skratt.
Både igår och idag började vi dagen med en morgonprommenad, hur mysigt som helst och man vaknar verkligen. Bästa var att ha så bra sällskap på turen:) Vi hann göra så otroligt mycket igår. Var i Solna o där köpte jag nya jeans, en t-shirt och ett par örhängen. Vi strosade och handlade sen ingredienser som vi åt senare. Kvällen var inte slut här inte... vi bestämde oss för att gå på bio och det fick bli avatar 3D. Valmöjligheten på biografer är aningen större här än i Vänersborgsområdet. Tiden blev vald och biografen blev vald. Kl 22.25 blev det nattbio på Rigoletto 1 på Kungsgatan :) Filmen var fängslande, blev som om man levde med dem i deras värld. Kändes nästan tomt att veta att det bara var en film när vi gick därifrån.

Nu sitter jag och kollar på Leila bakar och blir lite sugen på att äta en muffins till av dem jag o erik bakade förut. Blev mycket kärlek i dem. hahah jag slog i huvudet i en skåpslucka, mjölblandningen for ut och vi fick chansa ihop lite mer. Vi fyllde muffinsformarna lite förmycket med jordgubbssylt o mset så de blev inte perfekta till utseendet men otroligt goda och gjorda av oss ♥

Vinkade av min kärlek vid tåget kl 16.45 och nu är han påväg mot den fina lägenheten i vänersborg. Saknar honom redan massor. Får tänka på hur underbar helg vi haft och hur glad jag är att ha en så fantastisk kille :) hihi


Tokar loss lite som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0