Blandade känslor

Nu börjar det närma sig skolstart. På söndag åker jag med tåget till Stockholm igen. Längtar efter klassen och dasen. Samtidigt känns det tråkigt att åka från Erik! ♥ Vi pratade om det i går och att det känns tufft när jag vart hemma så länge, man vänjer sig och då blir det jobbigare att åka ifrån varandra. Erik kommer upp till Stockholm den 18:e med jobbet och ska på utbildning så då ses vi ganska snart igen. Har suttit och kollat över vårens översiktsschema för skolan och det känns bra att ha 3 veckor praktik så jag kan va hemma i den fina lägenheten med min kärlek då :)

På lördag är det mitt danspass som gäller på sportlife vbg, välkommen kl 11.00 medlem eller gäst :)

Nu ska jag snart in till stan och luncha med pappa. Ska bli mysigt att träffa honom en sväng.

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0