electro?

Var med ett gäng från skolan i går. Från cirkus och danspedagog, vi samlades på en pub o snackade. Detta var den bästa stunden på kvällen. sen gick det utför. Vi gick till södra teatern för att gå på en gratis (studenter utan csn so far) musikfestival. Skulle va techno och elektronisk musik med dj´s. Jag upptäckte mest electro.... konstiga ljud utan takt. Vi gav de många försök och strosade runt. Lite flumimprovisationsdans på ett dansgolv där alla andra bara stod eller satt stilla och kollade/lyssnade till denna ljudkonst som uppenbarade sig. så oj vad kulturell jag kännde mig men tillslut fick några av oss nog. Gick till seven eleven för lite mat i magen o for sen hem. Hade andra förhoppningar på kvällen.. att dansa loss men jag antar att "it wasn´t ment to be".

Fick samtal från Sofia nyss, mysigt att bli uppringd o bara småsnacka.
Nu får jag se vad dagen erbjuder! Hoppas på en fika med Sara. Ska även ta tag i o läsa lite skolmatrial, duscha diska o njuta av dagen.
I morgon kommer erik till sthlm :) kurs med jobbet! Längtar

Njut av dagen nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0