Jet

Igår när jag kommit hem från min sista arbetsdag kommer Erik hem från en tur på överby köpcentrum. Ur en av påsarna tog han upp ett paket- till mig :D charmör är vad han är. Utan anledning, bara att jag är go sa han fick jag denna snygging som jag önskat mig!

Min fina Jet set!

Snaart blir det mer Jet vi ska upp skyn o flyger på måndag kväll. Gott o komma iväg! Cypern, här kommer vi!!!

Igår bar det iväg till smögen för att överraska Jocce som fyllde år. Även Erika blev överraskad såklart. Var dock trött efter sista arbetsdagen med allsång med pensionärerna på jobbet, så vi åkte hem vid två, inte tidigt egentligen men tidigt för smögens stängningstid. Var trångt o mycket fulla folk så de var ingen hit att dansa på lagergrens men kul att träffa vännerna.

Ha en nice night! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0