Trallal la

Rösten är tillbaka. kom tillbaka sakta men säkert o väldigt stegvis. är fotfarande hes om jag babblar mycket men inte som i söndags tack o lov!

I morgon ska jag gå o se NorrDans som kommer till Vänersborg för en föreställning! tack kommunen för att ni fångar in kulturen och Dansen :)

Ser fram emot detta och hoppas på att få se fantastiska dansare vilket kommer göra att jag kommer längta galet till danslektionerna på dans och cirkushögskolan. Ska bli underbart att få dansa med mina härliga klasskamrater igen.

Men... än så länge är det sommarlov o jag njuter av att få vara här hos min älskling och ser även fram emot Cypern som vi reser till den 2:e augsuti. inte långt kvar. Oj vad tiden går... Som jag längtat efter denna sommar, får passa på att ta vara på varje minut heeela tiden.

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0