Det blev vad vi ville

Midsommar bjöd på sol, sol och åter sol. Moln svävade förbi men tur var väl det så vi inte skulle bärnna sönder oss. Härligt partaj på midsommafton och midsommardagen bjöd på bad och prommenad. Allt detta med härligt folk. Grym midsommarhelg helt enkelt!

Börjar bli rastlös på ledigheten nu... erik o många av de andra som jag vill umgås med jobbar. Kommer säkert sakna sovmorgonen när jag nästa vecka börjar jobba men just nu känner jag att jag är överflödig mig själv. ledig och uträttar inte mycket mer än att läsa, städa, sola, gå på tur, träna. Kul men ingen struktur i vardagen. Gillar att vakna o ha något, iaf Något inplanerat under dagen. Då kan jag lätt slappa mellan varven.

Behöver jag lära mig att göra ingenting? Svar: JA


Lära lite av denna filur

men ändå behålla rörelsen i mig:

Mår ju bäst av att göra saker och då är det väl bästa att göra det man mår bra av. Lite relax i min kropp finns allt mellan varven men det är nog lagom så!


sweeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0