MÅLN

I går blev det heeldag i solen, kom lite jäkliga moln men de hade vi taktik mot. För så länge vi åt eller sjöng sommarsång så höll de sig borta från solen. Efter för mycket onödigt i magen och hesa halsar, gav vi upp o en stund senare höll solen sig framme hela tiden. Var nog bra att molnen kom så att vi inte brännde oss. Nu fick vi fin fin färg istället :) Tack sofia och ida för sällskapet

Just ja, i onsdags var jag ju på sex and the city 2 urkul film, Samantha har de skruva till totalt o jag garvade typ hela filmen. Visst är de klyschigt med höga klackar o långklänning när man myser i soffan men va f*n, de är film o får gärna vara så. Jag gillar det i alla fall. Känna med karaktärerna, känna igen sig i de alla på olika sätt och skratta, vad är det för fel på det?- kommentar till filmkritiker som betygsätter helt konstigt.

Idag har jag varvat läsa i solen med att vara inne när molntäcket kom över sthlm. Sen blev det en lång upptäcksfärd i bergshamra. hittade härliga klippor ut över vattnet och badbrygga- lovely!


Blundar och njuter av drinken, (den dyyyra cosmopolitan men de var den värd för cosmo skulle de vara denna kväll) med tjejerna! Jenny, Stina, Sara och jag



I morgon blir det avfärd med båt till fjäderholmarna med Sofia och några fler som jag inte vet om de sagt att de ska med än. Hoppas då på att molnen tagit plats på annat ställe i landet eller dunstat bort! Annars blir det till att äta o sjunga bort molnen igen!

"Sooommar sommar o sol, havet o vinden o doft av kaprifoooool"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0