OMG

Nu vet jag vad det är för fel! Rastlösheten, olustheten, vad det är med mig. Oj så allvarligt det lät men det är det inte... Bara DANSABSTINENS!!!! när jag såg fantastiska Usher och dansen i videon kände jag hur det började spritta i danskroppen. Det är dansen som saknas i tillvaron just nu. På annat ska jag inte klaga, har mr Kärlek i min närhet, umgås med vänner solen har strålat men ändå har jag kännt mig suckande på morgonen. vad ska jag göra nu?? Är ju van att vara i danssalen 8.30, inte konstigt att det blir omställning. Kollar in videon några gånger till o dansar loss lite i vardagsrummet så hoppas jag på att jag får lindrat lite av sprittet i benen.

Måste bara skriva på klagomuren lite först....
Hur ska det ananrs gå resten av sommaren? Har gjort vad jag tycker är mysigt, fixat mat så den finns klar när min Mr kommer hem o så säger han att när han har semester de två veckor innan vi är lediga samtidigt så kanske inte han är hemma hela tiden- självklart tänker jag men samtidigt kände jag lite surhet över att jag har servat honom. Och sen när jag kommer jobba far han till syskonen i norge o jag får laga min mat själv när jag kommer från jobbet?! Han är bortskämd men jag tycker om att kunna skämma bort. Han har ju faktiskt köpt en bil till mig som jag ska kunna ha till jobbet så han skämmer bort mig på andra sätt. Tur vi är olika gissar jag!

Nu har jag fått skriva av mig snurrigheterna och samlat tankarna så nu blir det Usher igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0