Halka

Fick åka tåg i dag istället. Fanns inga biljetter igår så tidigt i morse satte jag mig på tåget till alingsås. Hälsade på pappa o maria för att sedan bli skjutsad till vänersborg till min erik :)

Åkte o fikade hos morfar då det är hans födelsedag, 79 år idag. Grattis min underbara morfar!
Mamma kunde inte komma... hade ramlat i morse när hon skulle gå ut med wilma lilla vovven och bröt då foten på två ställen. Hon ligger nu på sjukhuset i uddevalla o invätar operation i morgon. Ska åka dit med lite saker då.
Otur med halkan som är överallt, men tur att hon inte slog i huvudet!

Nu sitter jag o erik o myser och ska fortsätta med det!

Ta det försiktigt, don´t brake a leg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0