Skapa

Nu var det dgas att börja vara kreativ. På jazzdidaktiken har vi idag pratat om vad som är specifikt för jazz och om att man ska skapa sin egen vision som man vill ha med sig och föra vidare på sina elever. Vi har pratat om terminsmål, lektionsupplägg och övningsupplägg. I morgon ska vi jobba med olika kategorier och göra övningar som fungerar för den kategorin- tex kondition, rytm. Ska bli kul men också pirrigt att lära ut till varandra, skapar ju lite prestaionskrav på sig själv men detta skulle vara ganska opretantiöst och mest för att vi ska börja tänka och komma igång.

Nu ska jag kika på tåg o se när jag kan åka till vänersborg för en vecka där. Kommer ha läsvecka-plugg utan dans med andra ord... Synd utan dans men kul o va hemma :D

En kaka till slinker nu ner till mitt te och jag loggar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0