Tentan klar

Nu njuter jag av kvällen och att jag nu skrivit tentan i "Det pedagogiska mötet". Lite jobbigt är att när man är klar med en sak så är det dags att ta tag i näste grej men nu försöker jag enbart slappna av!

Tåget hit till sthlm blev igår försenat pga några stollar i en annan vagn började fajtas och slagsmålet blev så stort att vi fick invänta polisen i Halsberg för att sen åka vidare.

Hände mycket igår, fick höra om hot av en masaker på KTH-området som skulle ske i dag. Blev nervös då doch ligger på det området.. men i morse sa de på nyheterna att en person var anhållen och har erkänt. Skippade ändå den dansklassen vi hade o laddade i stället för tentan. Vaknade ändå så sent så att de hade vart tight att hinna till lektionen.

Nu längtar jag till att få dansa i morgon :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0