Energi

Har haft löjligt med energi hela veckan. Många är trötta o påväg mot sommarlov men inte jag visst. Suger åt mig all dans jag kan o pysslar o grejar. Solen är nog orsaken- energi

Kommer nog inte i säng ikväll heller. Satte ut min lägenhet  på annons för uthyrning i sommar, o de blir ett gäng mejl o samtal. Hoppas bara de finns nån som kan, passar att hyra den.

Har sommarjobbet fixat också! Ska fika, gå på tur o ta pensionärer i Uddevalla till farbror doktorn. Fika är ju något som gillas och sitta o prata med härliga(hoppas jag) gamlingar kan ju bli helmys :)

Nu ska vi se vem som mailade.

EnergiiiiKraaam

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så härligt att få lite energi från dig. Jag har varit trött hela veckan, så det var välbehövligt! Kram vännen! <3

2010-05-23 @ 21:06:47
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0