baletthoppa skriver önskelista

Idag har jag underviast balett. Japp det är sant. åk 1 på gymnasiet. Var riktigt kul och utmanande. Har köpt en bra bok som hjälpte mig inför planeringen av lektionen. "Technical manual and dictionary of classical ballet" av Gail Grant. Ska även köpa Iskra Rings bok (min balettlärare på skolan) när jag kommer tillbaka till skolan.
På torsadg ska jag ha andra halvan åk1 och två omgångar med åk 3... i Balett. Spännande är det. Kul att få testa mycket under min VFU, Jazzklass, jazzimpro, balett och lite komposition. Dans är ju oändligt, finns hela tiden nya saker att upptäcka. idag var det gymnasiemässa, information om skolan och programmen för de som är påväg in i gymnasiet. Tänk när jag var i valet o kvalet inför gymnasiet. Tur jag valde rätt!

På pappas begäran av att få en önskelista att ge till tomten kommer här en kort sådan. För 10 år sen var den betydligt mycket längre och krävande.
Linn önskar sig 2010

Mascara
Förkläde
som jag han ha vid mina bestyr i köket.
Gärna ett som är passande för både mig och min kompanjon Erik i köket... i fall han skulle vara sugen att stöka till. (Och ja älskling det vet jag att du tycker om att laga mat. frågan är bara om du vill ha ett förkläde på dig :) )
Köksassisten (ej i form av människa, i form av maskin)
Fårskinnstofflor
Parfym
Armbandsur, guld, färg, svart. Gillar variation.

Här kommer förslagen i bildformat :) Några exempel på hur de kan se ut.





Kommentarer
Postat av: soffeliproppsnopp

nuuuu vill vi se jamaican perrrrm (med jamaica-brytning) ;D

2010-11-24 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0