Klass

Snö på gator och torg. Chockar varje år vårt land, ger också julkänslor. Tycker iaf jag. Snö och jul hör liksom ihop, även om den inte alltid ligger på marken vid just jul. Får handla juklappar så länge:)

Hade första klasserna på sinclair och estet dans igår. Var kul men kändes konstigt att vara i de lokalerna och undervisa när jag har många minnen som elev där. Blev lite nervös när Mia (Jazzlärare) satt o tittade men det är bara mänskligt att bli lite pirrig. Kändes bättre klassen efter, då slappnade jag av mer och kom in i rollen lättare.
Funderar på när alla skrivuppgifter som tillhör VFU:n ska skrivas... att undervisa är kul, analysera med men när uppgifterna blir någon för mycket blir det inte lika kul. Just do it gissar jag på.

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0