Pause

Skulle vilja ha en fjärrkontroll som jag kan pausa, göra att tiden går långsammar och ibland skynda på. Skulle vilja stanna kvar i helgen lite längre. En sån dosa som är med i filmen Click. Skulle ju sjääääälvkart inte missbruka funktionen bara användas vid speciella tillfällen. Fast jo jag vet, hade nog vart svårt men jag vet iaf att jag vill just nu vara kvar hos erik i vänersborg. Tur jag har klassen och vännerna här uppe som jag får träffa på veckorna. Det gör att tiden springer på fort:)



Såg musikalen "En värsting till syster" i lördags och den var självklart kanooon! Manuset var grymt ihopskrivet, karaktärerna lyftes fram och humorn fanns där. Smart scenografi och härliga koreografier. Var nöjd och glad. Fick även träffa några från de härliga Dirty dancing gänget, de var där och tittade och det var riktigt kul att se dem igen. Tänk att det har gått ett år sen vi hade premiär med den föreställningen. Som sagt tiden springer på snabbare än man anar. Ibland vill man kunna pausa lite.

Igår var det utgång och det var en kalaskväll med dans o sång. Vänner blandades med nya människor. Skön kväll! Härlig helg med prommenader i solen tillsammans med Erik och höstlöv överallt. Fantastico!

Nu ska jag snart sätta mig själv i sleeping mood.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0