Sambos

Nu har mina helgsambos lämnat lyan för en stund sen. De har vart en urhärlig helg. Sofia kom i torsdags och var med i skolan o kikade på klasserna. På eftermiddagen for vi till solna o strosade där. Gjorde ett lampfynd :D
Fiskade upp Ante i solna o for till lilla lyan och strax efter kom min Erik! Han kom redan vid åtta, hade räknat att han skulle vart här vid först tio så det var en kalas suprice:)

Lördag blev det heldag på stan, hem och vila och ha de trevligt för att sen göra stan igen. Trötta som vi var efter hela dagens traskande for vi hem i ganska god tid. Var hemma vid 1, halv 2. Lagom, fast ändå var vi trötta o slöa idag. En tur i skogen och tacos gjorde susen och sen for de hemmåt vänersborg.
Önskar att jag kunde blivit nerpackad i eriks väska men jag får åka tåget på fredag istället. Får duga det med.

Nu säger jag tjipp tjipp o hääjj

Här är min fina nya lampa :)


och min fina kille :)


o mina fina vänner:)


ute på tur, erik ser smygande farlig ut ;P 
 

Tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0