jump

Måste våga, chansa, satsa, hoppa!
Har under något år av och till fått tanken i huvudet. Klippa mig! Inte bara toppa för det har jag ju gjort. Nu menar jag kort, till ovanför axlarna i nåt busigt! Kollade bilder och fick inspiration. Tanken kunde inte släppa min hjärna och jag rådfrågade min vän och frisör Sofia. Ska jag? ska jag inte? Både hon och Erik sa kör!!! Du kommer bli skitsnygg! Jag bokade in mig hos Sofia i onsdags och hipp happ, jag hoppade och vågade. Är mer än NÖJD! Känns så fritt och härligt med en längd jag inte haft på tusen år känns det som.

 
Inspiration

   
1 2 3 och Sofia hjälpte mig att hoppa


This is me

 
Före och efter

Ledig vecka nu innan skolstart nästa måndag!
Får se vad veckan gör med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0