ses snart och sex and the räddaren i nöden

Uppe i Stockholm. Haft en skön helg en med erik här. Vi har vart ute i Barkaby och shoppat på outletbutikerna där. Nya skor att strosa runt i. Walking in Pumapjucks! Härliga som tusan. Vi har tagit sköna promenader, legat i solen med gott kaffe och vart på tatueringsmässa på Münchenbryggeriet- lockande och läskande. Har en idé på vad det blir här näst. :)

Räddar mig själv från övergivenhet och ensamhet med lite sex and the city. Boxen med alla avsnitt är en utmärkt räddare i nöden vid alla tillfällen. Bara sätta på och flyta med i storyn. Jobbigt att se min käre glida iväg i bilen utan mig. Kan inte hjälpa det men tårar rullar så lätt ner då. Höll tillbaka när jag gick hem men väl hemma rann de hejdlöst. Luktart så gott här av hans doft. Vi bestämde att inte säga "hejdå" vi säger " ses snart" mycket bättre och inte lika tungt!

Nu ska jag ladda inför skolstart. Sista året på danspedagogutbildningen! Fort går det och kul ska vi ha :) 

            
                        
                                                  godare än godaste godis-kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0