Toalås

Jobbvecka, sportlife Hammarby sjöstad är nyöppnat och jag har jobbat mån, tis, tor lör och sön. Onsdag undervisade jag på praktikskolan. Oj oj vilken vecka. För att uppleva att ja har fritid hängde jag, sofia o carro hos karin o daniel igår. Kollade melodifestivalen käkade snacks av olika slag o drack lite vin :) rundade av med en tur på stan och på ett dansgolv, jag carro o sofia. Jag skulle ju upp o jobba så vid halv 2 for jag hemåt medan de andra två donnorna drog vidare en sväng. Kändes idag att jag vart ute o rumlat men kul hade jag! :) se lite annat folk än man brukar och uppleva att bli inlåst på en toa. Ja du läste rätt, jag blev inlåst på en toa! Precis innan vi skulle gå hem skulle jag på toa och när jag skulle gå ut genom dörren så snurrade bara låsvredet, gick inte att låsa up!! de stod några utanför som hjälpe mig att trixa med låset. en tjej som försökte vara uppmuntrande genom att säga att hennes tkompis somnat på en toa o vaknat när krogen va stängd... tack för den. men hon hade inte vart inlåst iaf. sofia som var på en annan toa kom ut o förstod att det var jag som var inlåst blev nog lite full i skratt, what hur hände det? jag höll mig rätt lugn o tänkte att ut måste de ju få mig. Bara någon minute efter så öppnades dörren. Genom att öppna med en kniv från utsidan gick låset upp. Tack och lov. Läskigt men skrattretande i efterhand.

Är helt slut nu efter dagens jobb, ska bara mysa ner mig i sängen och somna tidigt :)

Natti natti
Föredrar säng framför toalett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0