Nackad

Första dansveckan avklarad. Avslutades igår med rejält shake med hela kroppen på Mari Carrascos repetoarklass. Därefter en klass till med henne. Oj oj. Nacken känns idag

Känner mig som grannen i Beck.. Skulle behöva en sån krage iaf efter att ha skakat los huvud och kropp så som vi gjorde igår. Rejäl träningsvärk. En stänkare kanske skulle lindra? Får räcka med aloe vera heat lotion, bio med tjejerna och lite annat gott o äta. Veckan har iaf varit riktigt kul. Underbart att dansa!

Har även blivit en del extrajobb i receptionen på Sportlife i veckan. Efter att ha slutat i dag gick jag hem till Sofia o  jag och Sabina blev bjudna på god lunch. Pasta,grönsak och kasslergratäng :) Mumsigt med soltorkade tomater och fetaost i.

Ikväll blir det som sagt bio. Vi ska se Svinalängorna med Naomi och Ola Rapace. Den verkar bra och det hoppas jag på att den är också. I morgon blir det lite jobb igen några timmar och sen ska jag ta tag i lite skolarbte. Lite teori och lite planering inför praktikskolanklasserna jag ska ha onsdagar på skolan med början v4.

Ha en go lördagkväll
Kram med stel nacke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0