Överraskad!!

21 januari, fredag 2011 fyllde jag 23 år. Syster kom på besök. Tänkte att vi skulle ha en trevlig helg tillsammans o det var precis vad vi fick. Den började att honm lurade iväg mig in till stan där hon gick med mig nånstans dit jag inte visste vi skulle. Hamnade på en restaurang hon bokat bord på. Blev bjuden på födelsedagsmiddag! :) Fina systeryster, du är så go.

Lördag kom vänner på besök. Först skulle Sara komma, blev återigen totalt överraskad! Hon hade med sig Tigist som jag inte träffat på huuur länge som helst. Blev alldeles rörd och glad i hela kroppen att få ses igen. Vi tre gick tillsammans i Kristinehamn när jag gick på danshandledarutbildningen där. Även om det var längesen jag träffade denna fina människa så kändes det inte så. Varma människor som alltid finns där utan att man hela tiden pratar med varandra är jag bortskämd med. Har flera från barndomen och har samlat på mig många fina vänner genom åren som jag är otroligt tacksam för att de finns i mitt liv.

Vad skulle jag göra utan alla härliga glimmande människor i mitt liv? Vänner familj, kärlek, ja alla är ni ovärderliga.



Ni finns alltid där även om ni inte alltid är här på samma plats som mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina du <3

2011-01-25 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0