Pusselpyssel

Trettondagen kände jag mig lite rastlös och oviss om vad dagen skulle bli. Vi var lediga och jag vill göra nåt kul, mysigt eller iaf ha en nåt att se fram emot med dagen. Bara för att ta vara på vår ledighet ihop och njuta nu innan jag åker till sthlm på söndag. Blir antagligen kvar i 2 veckor där, åker sen till Vbg för att fira min födelsedag och sen till baka till Sthlm o blir kvar där ett tag då min kärlek beger sig på upptäcksfärd i Malaysia i 3 veckor. Jag laddar helt enkelt för att ha fullt fokus på skolan och vännerna där så jag inte ska längta hem. Längta efter alla godingar jag har här. Vara i nuet och ta vara på dem jag har runt mig för tillfället.

Ja va blev nu av trottondagen? Erik fick idén att bjuda hans föräldrar och min mamma på  middag. Morfar var välkommen han med men stackaren ligger hemma o är sjuk :( Vi började iaf förberede den utsöka middagen. Potatisgratäng och helstekt fläskfilé i ugn. Efterrätt blev äppel och blåbärspaj. Skön dag med förberedelser, middag och tjatter :)
Sen fick jag o erik för oss att dra fram hans 2000bitarspussel han fick i julklapp. Pusselpyssel och det tar sin tid men avslappnande och rogivande är det :)

ikväll ska vi till Erika som fyllt år. Ska bli kul att träffa skönt folk där.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0