Från fluff till tuff

Igår vaknade jag och kände mig inte som jag vill. Kände mig hängig och visste inte vad jag skulle göra för att pigga upp mig. Erik drog med mig till gymmet och jag körde ett genomkörarpass för hela kroppen. Sprang på löpbandet och tog mig an maskiner och fria vikter och avslutade med en rejäl stretch. Känner mig mycket smidigare på sommaren när jag gymmar och inte dansar. I och för sig tränar jag inte riktigt lika intensivt som när jag dansar. 3h om dagen minst är nu 1-2 timmar, varje- varannan dag så kroppen hinner verkligen återhämta sig nu. Skönt. Mitt illa till mods i går morse kom sig nog från att jag gjorde noll o inte så mycket i förrgår. Täningspasset gjorde susen, fick igång flödet i kroppen och Linn var tillbaka!

Vi skulle åkt till norge och oslo i helgen men avblåste pga att det var översvämningsvarning av allt regn som skulle komma. Tur var väl detta när det blev bombsprängning i Oslo samma dag. Ödet att vi stannade kvar hemma.

Erik o jag är lediga tillsammans nu och hade tänkt dra till skara sommarland och har putt det framför oss pga vädret. Söndag skulle bli fint men nu verkar det bli som idag... regn. Ska vi dra ändå? Eller finns det något annat trevligt att göra? hrm, nåt hittar vi allt på. Kul att göra någon utflykt tillsammans :)




Inte fluff, bara tuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0