Hurtbulle eller soffliggare?

Vart ute på en megahärlig cykeltur. Längs kanalkanten och vid vänerns strand :) Cyklade en sväng förbi morfar och sa hej för att sedan bege mig ut på grusvägar, skog och även lite stadsmiljö.
Stannade till på skräckland vid vattnet där ett Jazzband spelade och lyssnare satt och diggade. Härligt stopp innan jag fortsatte färden. Hurtig färd. Känns uppfriskande att cykla i sommarkvällen.

Finns det något mer härligt än aktiva människor? Sysselsättande, livsglada och upptäcktslystna. Sexigt med aktivitet. Hellre det än en soffpotatis utan mål. Erik han är hurtig han, det gillar jag, urläckert! Kul att kunna hurta oss tillsammans. Igår efter vi vart på gymmet med Sofia tog vi en lång prommenad hem i skogsmiljö.
Bästa sömnmedlet, att vara ute, röra på sig och få frisk luft, gärna med sällskap :)

Att vara soffslappande efter att man fått igång blodcirkulationen är skönt, så det ska jag göra nu. Se på dum dummare som går på 6an. Störd humor.. men jag är ju störd så det passar ju;)



Cykeln och jag idag


Erik på sin hoj en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0