Musklernas återkomst

Känns i kroppen idag efter mitt och Sofias benhårda benpass igår.
Uppvärming 20 min på löpbandet varav 5 min i backe och sen 5 minuter spring på plant läge.
Vi körde reps 10-12 gånger tre och när vi ville pressa ur oss lite mer vikt blev det 6-8 på en sista repetion. Rumpa, hamsrings, framsda lår och sen benböj och utfall med stång. Utfallen gjorde vi 10 st på vardera ben och sen 20 st i växlande varannat ben i två omgångar. Känns skönt i kroppen idag, glad att vi stretchade efter igår vilket gör att jag känner mig tränad och inte har ont ont.. :)

Idag är mitt projekt innan jobbet att köpa lite blommer att sätta på balkongen. Blir sen utplantering i år då det har bytt fönster här och är nu klara med det. Piffa upp lite nu.

Blev fundersam över min lön jag fick idag. Fick mer än jag räknat med är nervig att de inte även denna gång dragit skatt.. Illa illa i så fall. Får kika lönespecen som ligger på jobbet, ska ju ändå dit och jobba 14-20.15
Kaffet i koppen ska nu drickas och avnjutas
Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0