Halva blir nog hela

Tar hand om mig med glass med chokladkross- bästa glassen! Delade paketet men vet ju att jag kommer äta hela. ;) En fredagsfredag med idol o runtsurfande på nätet. Måste man göra så mycket mer?

Satsade på baletten idag. Gjorde mina piruetter som ingenting, gäller bara att våga kötta på och ösa även på balettklassen. Göra det jag gör på jazz fast på balettigt vis. TIPS!! vill du nå ditt mål? Satsa istället för att hålla tillbaka. Vad är det värsta som kan hända? Du går för långt, kanske faller. då kan du du dra tillbaka och samla dig. Har du inte satsat vet du inte dina gränser kommer aldrig heller få veta. Så... Nästa Veckas mål: satsa på nåt du inte tror du kan o se att du kan! Jag ska satsa på att stå på händer längre än jag tror jag kan. Vad satsar du på??
Kraam


Kommentarer
Postat av: sof

Hm kanske orkar man mer än man tror? Kanske spelar din dåliga självbildspelar dig ett spratt och så visar det sig att du är ganska stark ändå? Kanske är det jag? Du vågar satsa och det blir nu också mitt mål; att satsa högre! :)

2011-11-05 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0