Mellan skola, jobb och livet

Jag springer mellan skola, jobb och allt annat jag vill göra och måste göra.. Skriva Pm inför c-uppsats, träna annat än dans vill men hinner jag knappt, vila och umgås. men, Idag har jag mysdag, slutade efter lunch så jag har lagat god mat och kanel och äppelmuffins. Vanlig muffinssmet (för mig muffinssmet utan ägg) tillsatte äppelbitar och kanel. Mumma :) Annars är det skola mest hela dagen och därefter jobbas det på sportlife. Veckorna rullar fram och snart är det jul. Så fort vi rullar in i november börjar jag få julfeeling. Tacka vet jag pepperkakor, clementiner, tända ljus och värme av vänner och familj.

Nästa helg kommer min kärlek hit. Då ska det FIRAS! 9 års kalas blir det för oss. Hipp hipp hurra
är så lycklig och nu börjar jag se ljuset i tunneln att få flytta hem och bo med honom igen. Juni 2012!

                     
Från Ulriksdals lilla slottcafé. Där satt jag och mamma o myste förra vintern. Snö utanför och varm choklad i kopparna. Värme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0